Google Play Store 4.8.20 دانلود نسخه رسمی و مود شده گوگل پلی اندروید
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 3545
نویسنده : محمد امین ابراهیمی

Google Play Store 4.8.20 دانلود نسخه رسمی و مود شده گوگل پلی اندروید

هر دو نسخه معمولی و مود شده به تفکیک از ادامه مطلب قابل دانلود است 

نکته : نصب نسخه مود شده نیاز به روت دارد 

پیشنهاد سایت: نصب نسخه کرک شده یا  مود شده گوگل پلی 

Google Play Store  نرم افزار و مارکت رسمی اندروید است که به کاربران اندرویدی این قابلیت را می دهد که به گنجینه ای از نرم افزارها و بازی های مختلف رایگان دنیا دسترسی داشته باشند که البته این مارکت برای کشورد ایران تحریم است! .  در این پست از سایت Apktops به معرفی نسخه معمولی و نسخه مود شده از این گوگل پلی می پردازیم .

+Cracked google play Google Play Store 4.4.16

سوال : نسخه مود شده برای نرم افزار گوگل پلی چه معنایی می دهد و چه استفاده ای دارد ؟!  نسخه مود شده گوگل پلی در واقع همان نسخه کرک شده گوگل پلی است که بارها کاربران را در سایت Apktops به نصب آن تاکید و تشویق کرده ایم . این نسخه دارای قابلیت های ویژه ای است که مهمترین قابلیت آن که مد نظر ماست قابلیت حل کامل مشکل لایسنس نرم افزارها و بازی هاست . فقط کافیست گوگل پلی کرک شده را بر روی گوشی اندرویدی خود نصب کنید تا مشکلات شما با لایسنس تمام بازی ها و برنامه هایی که ارور لایسنس می دهند حل شود! راهنمای نصب  نسخه کرک شده در ادامه مطلب 

توجه : در صورتی که با نصب گوگل پلی مود شده گوشی شما دیگر به گوگل پلی وصل نمی شود مطابق راهنمایی ادامه مطلب که زحمت کاربران است عمل کنید .

 

راهنمای نصب و استفاده از نسخه مود شده گوگل پلی :  

پس از نصب برنامه، آن را اجرا کنید و پس از انتخاب گزینه اول  دکمه Install and Reboot را بزنید تا برنامه نصب و گوشی ری استارت شود ( تصویر مربوط به نسخه قدیمی است و شما گزینه 4.8.20 را انتخاب نمایید )

Google Play Store 4.6.17

همچنین هر موقع که بخواهید می توانید گوگل پلی را  با استفاده از گزینه سوم به نسخه اورجینال برگردانید.

———————–

در صورتی که مشکل اتصال با گوگل پلی کرک شده دارید : 

taksavar : به دوستانی که باگوگل پلی کرک شده به مشکل برخوردند توصیه میکنم حتما از طریق ایمیل دوستمون mahdi m2یعنی mahdimaghoul@gmail.com تماس بگیرن تاباارسال فایل راهنمای ویدیویی خودش بهتون کمک کنه.خلاصش اینه,اول نرم افزارroot explorer دانلودکنید,وارد نرم افزاربشید ودر صفحه اولش,دنبال فایل etc بگردید,واردش بشید.دنبال فیل hostبگردید,روش نگه داریدوگزینه open text edit رو انتخاب کنید,صفحه بعد,سطر اول و دوم قبل عدد 127.0.0,بایستی عبارت # اضافه کنید,همین و بس.سپس فایل ویرایش شده رو هنگام خارج شدن ذخیره کنید.حالا برید توی گوگل پلی بدون کرکی که از قبل نصبش کردید.اونجا اکانت جی میل جدیدتون رو وارد کنید. ضمنا اقا سجاد سایتتون تبلیغات زیاد داره,تا میاییم روی چیزی کلیک کنیم میره سایت تبلیغ,یعنی میره رو اعصابمون.به خصوص وقتی با گوشی وارد سایت بشیم.به هر حال از سایت خوبتون ممنون.

 
Download
لینک های دانلود


:: برچسب‌ها: Google Play Store 4 , 8 , 20 دانلود نسخه رسمی و مود شده گوگل پلی اندروید ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: