محل قرار گرفتن کارت حافظه
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
محل قرار گرفتن کارت حافظه
نوشته شده در چهار شنبه 18 تير 1393
بازدید : 77
نویسنده : محمد امین ابراهیمی
محل قرار گرفتن کارت حافظه
دقیقاً بالای میکرو سیم کارت قرار داده شده است و این به آن معناست اگر می‌خواهید کارت حافظه خود را ارتقا دهید مجبور هستید در ابتدا باتری را بیرون بیاورید و سپس کارت حافظه را تغییر دهید کار بسیار راحتی است.

 

توجه داشته باشید که قلم هوشمند S در قسمت پایین گوشی قرار گرفته شده است. بر روی بدنه گوشی سه دکمه فیزیکی قرار گرفته که عبارتند از:یک کلید کوچک برای خاموش و روشن کردن در سمت راست و یک دکمه کوچک در سمت چپ برای تغییر صدا و یک دکمه بزرگ بیضی شکل برای رفتن به قسمت خانه و اصلی برنامه‌ها در زیر صفحه نمایش قرار داده شده‌اند. اطراف این دکمه دو کلید خازنی برای رفتن به قسمت منو و بازگشت وجود دارد.

در بالای صفحه نمایش شما یک دوربین رو به جلوی ۲ مگا پیکسلی می‌بینید که برای چت‌های تصویری و عکس‌های پرتره شما کاربرد بسیاری دارد. در لبه بالای نوت ۳ یک جای جک هدفون ۳٫۵mm قرار داده شده است. لبه پایین نوت ۳ همان چیزی بود که به آن فکر می‌کردم. یک پورت Micro-USB همراه با جای جک USB ۳ و همان طور که می‌دانید پورت USB 3.0 داده‌ها را در زمان سریع‌تری انتقال می‌دهد (حدود ۱۰ برابر سریع‌تر) و به راحتی با کامپیوتر و لپ تاپ همکاری می‌کند.



:: برچسب‌ها: محل , قرار , گرفتن , کارت , حافظه , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: