آیا می دانید که:
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
آیا می دانید که:
نوشته شده در شنبه 3 اسفند 1392
بازدید : 78
نویسنده : محمد امین ابراهیمی

-آیا میدانستید که براي در دسترس نبودن میتوانید از فويل آلومينيوم استفاده كنيد و آن را دور گوشي بپيچيد ، يعني گوشي را با آن بسته‌بندي كنيد؟

- آیا میدانستید که در صورت استفاده از تصاوير متحرك در Background گوشي مصرف باطري فوق العاده بالا مي‌رود؟

- آیا میداسنتید که نصب و پاك كردن برنامه‌ها در موبايل هيچ ضرري براي گوشي ندارد و فقط در طولاني مدت باعث انباشته شدن فايلهاي كوچكي از هر برنامه در گوشي مي شود كه با مستر ريست كردن گوشي قابل حل مي‌باشد؟ 

- آیا میدانستید در گوشی های 6600 نمي‌تونيد فايل Mp3 رو براي زنگ گوشي انتخاب كنيد؟

- آیا میداسنتید براي گوشی های 6600 هدفون وجود ندارد؟

- آیا میداسنتید که هيچ برنامه ای برای رادیو در گوشیهای 6600 وجود ندارد. براي راديو گوشي بايد    مجهز به تيونر سخت افزاري باشد و چون در گوشي‌ها اين قطعه سخت افزاري وجود ندارد پس        نمي‌توان از برنامه‌اي براي راديو استفاده كرد؟

- آیا میدانستید که به انتخاب مردم امریکا بهترين آنتي ويروس KasperSky مي‌باشد كه قابليت آپديت شدن و حذف ويروس را دارد و نسبت به آنتي ويروسهای دیگر مصرف باطري را کمتر بالا مي‌برد؟

- آیا میدانستید با نگه داشتن کلید منو ، تمامی برنامه های در حال اجرا نمایان میشود و با انتخاب دکمه Cبرنامه مورد نظر بسته میشود؟

- آیا میدانستید درحالتي که صفحه کليد قفل است ، بدون اينکه لازم باشد قفل صفحه کليد را باز کنيد  با فشردن کليد on/off مي توانيد لامپ صفحه نمايش را روشن کنيد تا مثلا ساعت را ببينيد يا وضعيت باتري گوشي را چک کنيد؟

در تلفن هاي همراه امکاني به نام شماره گير سريع وجود دارد. اگر شماره اي را بر روي سيم کارت ذخيره کنيدمحل ذخيره آن شماره در حافظه سيم کارت کد شماره سريع همان شماره نيز بود. براي مثال اگر شما شماره ي منزلتان را در محل 2 از حافظه سيم کارت ذخيره کرده بوديد با نگه داشتن کليد 2 به طور خودکار شماره منزلتان گرفته شد. حال شما مي توانيد کد مورد نظر را يه عنوان يک شماره در شماره گير سريع تلفن تان ظبط کنيد.

مثلا همين کد انتقال مکالمه که در بالاي صفحه گفته شده را در محل 8 حافظه ضبط کنيد. حال هر وقت قصدداشتيد موبايل خود را دايورت کنيد فقط کافي است کليد 8 را فشرده نگه داريد تا تلفن تان به شماره مورد نظرسري هاي جديد گوشي هاي موجود در بازار،نرمافزاري به نامWallet موجود است

که به منظور ذخيره کردن اطلاعات شخصي به کار مي ورد.شما با استفاده از اين نرم افزار مي توانيد اطلاعات شخصي و مطالبي را که براي شما حالت سري و حياتي دارند ذخيره کنيد.و اگر ديگران بدون اجازه از گوشي شما استفاده کردند نمي توانند به اين اطلاعات دسترسي داشته باشند. اين نرم افزار براي ورود از شما کلمه عبور مي خواهد.ممکن است کلمه عبور برنامه را فراموش کرده باشيد. با استفاده از کد *737092553 مي توانيد اين کلمه عبور را حذف کنيد.

و دوباره کلمه عبور جديدي را براي برنامه نصب کنيد



:: برچسب‌ها: آیا , می دانید , که , : , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: